This deal is expired!
The deal below has expired, but no worries. You can still check out available coupons and "follow" the store to receive alerts for future offers.

DealsPlus Hour-a-Day Giveaway: iPod Shuffle

Flag this deal
What's the matter?
tacoco99 Apr 05, 2007
congrats! enjoy!
vote
carolinechang_8 Mar 06, 2007
congrats!!
9 likes vote
patriotshater121 Mar 06, 2007
Congratulations illegalamigo and ic3box, Happy Listening!
21 likes vote
meechelle Mar 06, 2007
congrats!!!
15 likes vote
kickass232 Mar 06, 2007
i keep missing it

congrats winnner
11 likes vote
xichigox Mar 05, 2007
Congrats!!!
26 likes vote
dpmasta Mar 05, 2007
wow...bright pink color
good for the girls to buy at least
9 likes vote
luv2hunt Mar 05, 2007
Congratulations. Enjoy, you two.
21 likes vote
m38967 Mar 05, 2007
dealsplus rocks. i gotta have an ipod shuffle soooooooo bad. (in pink)
9 likes vote
davewavy Mar 05, 2007
Congrats illegalamigo and ic3box! Enjoy and rock on!!!
21 likes vote
AP578 Mar 05, 2007
congrats illegalamigo!! love the name lol
24 likes vote
m38967 Mar 05, 2007
i love dealsplus....im glad i found it.
21 likes vote
ujaas Mar 05, 2007
COngrats guys!!

funny name, illegalamaigo!!
24 likes vote
lexx575 Mar 05, 2007
wow congrats
30 likes vote
TheTrueMaster Mar 05, 2007
Congratulations illegalamigo and ic3box, enjoy your iPod Shuffles.
28 likes vote
jutgreen Mar 05, 2007
Congratulations illegalamigo and ic3box, enjoy those Shuffles!
23 likes vote
hoboto Mar 05, 2007
Congrats illegalamigo and ic3box, nice and fast win! :)
30 likes vote
firefly_o0o8 Mar 05, 2007
congrats!
21 likes vote
jr2610 Mar 05, 2007
congrats!
18 likes vote
lplanert Mar 05, 2007
Congrads people!! (Boy it sure must feel nice to win something... lol)
18 likes vote
illegalamigo Mar 05, 2007
woohoo thanks dealsplus!!! =D
38 likes vote
koolio852 Mar 05, 2007
Congrats
16 likes vote
sweetleaf13 Mar 05, 2007
Congrats illegalamigo and ic3box. :)
14 likes vote
chazman Mar 05, 2007
congrats! enjoy the shuffle
18 likes vote
aseretx3 Mar 05, 2007
congrats to both of you! (:
21 likes vote
phillies2626 Mar 05, 2007
congratz illegalamigo and ic3box enjoy your new shuffle
18 likes vote
matwat22 Mar 05, 2007
doh. never seem to win these things. congrats winners!!!!!!!
19 likes vote
ic3box Mar 05, 2007
thanks guys! =)
23 likes vote
gdog05 Mar 05, 2007
Congrats illegalamigo and ic3box!
15 likes vote
daegyptian91 Mar 05, 2007
Congrats illegalamigo and ic3box! Enjoy! :)
17 likes vote
Emaxx Mar 05, 2007
Darn I missed it again.
6 likes vote
mikeisme77 Mar 05, 2007
Congrats guys!
17 likes vote
jryder522 Mar 05, 2007
doh missed it, was that one an hour? I've got vin diesel posting its expired 56 mins ago and the thread started one hour ago, something is missing lol.
8 likes vote
Flaminfire Mar 05, 2007
posted 2 hours ago?
10 likes vote
koolio852 Mar 05, 2007
when vin says its expired the time is when he said it from now

so if i post some thing at 9:00pm
but the thing started at 6:00pm
at 9:30pm it would say posted 30 minutes ago

did tat ans ur ? o did i misunderstand you
2 likes vote
ginderman101 Mar 05, 2007
gl too all, the ipod is pretty cool
8 likes vote
AP578 Mar 05, 2007
goodluck to everyone!...
6 likes vote
Flaminfire Mar 05, 2007
Good Luck to all! I have miss most of these in a row. Sadly i cant barely be on this whole week =(
13 likes vote
koolio852 Mar 05, 2007
woot tat gives me a chance!!!
7 likes vote
Flaminfire Mar 05, 2007
Good Luck to you then!
8 likes vote
koolio852 Mar 05, 2007
u only say dat cuz if i win u win

stupid invites
2 likes vote
gdog05 Mar 05, 2007
Good luck to all!
8 likes vote
ciak Mar 05, 2007
oh wow again and again
8 likes vote
thefoshe Mar 05, 2007
ah dang one comment after vin
8 likes vote
artsal Mar 05, 2007
on time still?
8 likes vote
soulreaperj Mar 05, 2007
tardy
8 likes vote
thefoshe Mar 05, 2007
maybe i got it it doesnt say expired
13 likes vote
soulreaperj Mar 05, 2007
lmao almost made it. but almost isn't good enough, good luck next time
8 likes vote
Vin_Diesel Mar 05, 2007
Expired. Thanks.
42 likes vote
soulreaperj Mar 05, 2007
and its over! lol. (dont kill me diesel T_T. didn't mean to steal ur thunder)
8 likes vote
soulreaperj Mar 05, 2007
and its over (basically lol)
8 likes vote
chazman Mar 05, 2007
now its over haha
8 likes vote
coolestnick Mar 05, 2007
come on its ending soooooooooooooooon
10 likes vote
Twin6679 Mar 05, 2007
did i make it?
10 likes vote
soulreaperj Mar 05, 2007
4 minutes left. better hurry up ppl and sign up lol
8 likes vote
soulreaperj Mar 05, 2007
make that 3 lol
8 likes vote
coolestnick Mar 05, 2007
i am in dogs
13 likes vote
wehted Mar 05, 2007
shuffle
4 likes vote
wehted Mar 05, 2007
shuffle
5 likes vote
ABN1 Mar 05, 2007
I am in. Good Luck All !
10 likes vote
potatojohn Mar 05, 2007
Yes! i made it in time
8 likes vote
rgappan Mar 05, 2007
IPOD shuffle ahh luck !!
8 likes vote
Settings