Member since: February, 2010
16,425 Points
Rank 136
View Leaderboard
What is this?
5 likes · 6 comments
akaricke
akaricke
1y · Amazon
branie
branie
Great item, we just got a Brita not too long ago and love it, can't beat free, nice deal!!
tr1plication
tr1plication
Price Drop 10/5/2013
3 comments
warunamail
warunamail
jdswirsky
jdswirsky
It's free! Who cares if you have to share your credit card information with malicious hackers? This is America! AMERICA!
solowkoe
solowkoe
I believe this is a duplicate of this deal: https://www.dealsplus.com/freebies/p_2-free-games-for-ps3-or-psp
2 comments
EzzyLovesToSave
EzzyLovesToSave
5y · Old Navy
deby32953
deby32953
My bad! You beat me by an hour!
deby32953
deby32953
Can you believe mods posted your code 6 hrs ago & it's FP??
8 comments
ramana_forums
ramana_forums
ProfessorFoo
ProfessorFoo
Yeah I was going to say. That's pretty damn heavy for a 15.6" screen. The unlisted video card is probably horrid too.
cdealswme
cdealswme
I think, made in Taiwan :)
1 comment
Sundevil
Sundevil
5y · Superbiiz
skyline
skyline
I think you could probably find a similar 16GB USB for less then $20 nowadays.
1 comment
ramana_forums
ramana_forums
5y · Newegg
dripdd
dripdd
Wow... 2TB Hard Drive for $59.99 is almost a steal.
3 comments
SuperSaverGurl
SuperSaverGurl
SuperSaverGurl
SuperSaverGurl
Its not Oakley. Even the logo is different!!
tekman2500
tekman2500
i know it's not Oakley! haha... but it wants to be! The logo looks suspiciously similar... untll you look closer. but to each his/her own. I don't want to make anyone mad. it's a good price...
17 comments
deby32953
deby32953
5y · PacSun
rivalten
rivalten
I'm pretty sure that's not a guy. The last picture on the website kinda gives it away.
deby32953
deby32953
Maybe a flakey guy?
3 comments
ragingwookiee
ragingwookiee
5y · Newegg
wooties
wooties
Turn this into an HD6970. You can do so VERY easily, and it works awesomely! I've done it. http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159
MikeTheTech
MikeTheTech
This is a beautiful card. lol. Great deal, too.
1 comment
ragingwookiee
ragingwookiee
5y · Amazon
omegafemale
omegafemale
Although this item is included in Amazon's Subscribe & Save program, it's not available to ship immediately and cannot be subscribed to at this time.
2 comments
ragingwookiee
ragingwookiee
5y · Kmart
Haydesigner
Haydesigner
This is an awesome price... however, now listed as "temporarily unavailable"… damn.
dealseaker77
dealseaker77
Please tell us why this deal didn't work...